Odp: Kto zna fajne serwery IRC ?

Autor: Droid (droid_at_post.pl)
Data: Wed 26 Jul 2000 - 21:27:25 MET DST

> magazynie
> tym samym, w ktorym podano "komende irc /map"? ;))
> poslanie jej tam, czy bezkrytyczne przedrukowanie? ;)

Powiedziałem, że nie oceniam, a moja odpowiedź na powyższe pytania (bądź co
bądź wartościujące) byłaby tego zaprzeczeniem.

No coz, dlaczego powstal ircx.pl juz wiesz. Zauwaz, ze przyczynkiem
jej powstania byly sprawy glownie natury technicznej, oraz
chec utrzymania atmosfery "wczesnego msn'u" tak roznego
od ircnetu. [... tu ciąg dalszy nieco już fanatycznej dysputy Vax vs. Marco]

Potrzeby powstania ircx.pl nie kwestionuję (zupełnie różna od Ircnetu
specyfika sieci), powstanie Polnetu i Netfriendu też od biedy mogę zrozumieć
(inny protokół - ircx nie jest niestety doskonały), ale po co powstał drugi
polski ircx (ircx.eu.org), tego już nie potrafię zrozumieć. Nie żywię do
nikogo urazy, niech to będzie jasne, ale mam wrażenie, że kilka osób po
prostu bardzo chciało być ircopami (niech mnie poprawią zainteresowani,
jeśli się mylę). Uważam, iż istnienie alternatywy dla Ircnetu jest
pozytywnym zjawiskiem, tylko ubolewam na tym, że ta alternatywa jest tak
podzielona, a wobec tego tak niekonkurencyjna (przynajmniej jeśli chodzi o
popularność sieci stanowiącą "masę krytyczną" dla pewnych kanałów).

--
<< Marek "Droid" Burda
<< Olimp - serwis IRC ** http://www.olimp.kki.pl