Re: Kto zna fajne serwery IRC ?

Autor: Lemurek (lemurek_at_netfriend.org)
Data: Tue 01 Aug 2000 - 00:56:22 MET DST

> No coz, dlaczego powstal ircx.pl juz wiesz. Zauwaz, ze przyczynkiem
> jej powstania byly sprawy glownie natury technicznej, oraz
> chec utrzymania atmosfery "wczesnego msn'u" tak roznego
> od ircnetu. Ircd.pl bylo tworem miedzy innymi M.Pieroga,
> ktory doszedl do wniosku, ze jedynym adminem, ktory
> by bezkrytycznie akceptowal jego "genialne wizje"
> bedzie "marcoadmingdansk", czyli on sam.
> Jakos nie pamietam, zeby ircx.pl musiala zdobywac
> popularnosc poprzez zlosliwe napasci na inne sieci,
> fakt, ze takie dyskusje miewaly miejsce, zawsze jednak
> [...]

Gwoli informacji domena ircd.pl zostala oplacona (nie mowie przez kogo
wymyslona) ale oplacona przez pana z wroclawia ktory chcial pomoc mlodym
ludziom w zajmowaniu sie czyms co przynosilo im radosc ... moze zabrali
sie do tego od strony wizualnej (wywolanie pyskowki z ircx) niezbyt
delikatnie ale to prawo wieku ... w tej chwili ircd.pl zostalo zgloszone
o przekierowanie i stanowic bedzie alternatywna domene dla NetFriendu
wiec upraszam o nie wycieranie sobie nia buzi lub uzywanie okreslenia
dawne ircd.pl ... nie zabieralem wtedy glosu w idiotycznej klotni i
teraz rowniez nie zamiezam anni oceniac ircx.pl ani wycierac sobie nia
buzi wiec prosze aby zrobic to samo w stosunku do nic nie winnej domeny
i nazwy Netfriend bo nie widze powodu do obrazania czyis pomyslow na
wlasne irc ....

Lemurek