Odp: Kto zna fajne serwery IRC ?

Autor: Droid (droid_at_post.pl)
Data: Wed 26 Jul 2000 - 15:40:32 MET DST

> I sadzisz, ze ktos uwierzy, ze mozesz byc rzetelny, obiektywny? :))
Tu akurat muszę stwierdzić, że marco ma podstawy, żeby tak sądzić -
wspominając przedruk niegdyś kontrowersyjnej tabelki z irc.iq.pl w magazynie
"net" :))
Nie wnikam już, czy było to słuszne posunięcie :)

A swoją drogą to pewnie właśnie "dzięki" taki waśniom mamy w Polsce jeden
duży, lecz technicznie niedoskonały, Ircnet i szereg małych (doliczyłem się
czterech) "kameralnych" sieci, w których szanse na zaistnienie mają co
najwyżej kanały ogólnotematyczne, ewentualnie - choć z trudem - miejskie.
Mam więc wybór: założyć w Ircnecie kanał tematyczny, skupić się nie tyle na
stworzeniu ciekawego kanału, co na konfiguracji botów i trześć się
codziennie, czy następnego dnia ten kanał będzie dalej mój albo założyć
kanał tematyczny w jednej z alternatywnych sieci krajowych i móc na palcach
zliczyć gości, którzy trafiają na kanał z powodu faktycznego zainteresowania
tematem.

Pozdrawiam

--
<< Marek "Droid" Burda