Re: Nowy bug w Outlooku - samo sciagniecie e-mail moze sformatowac dysk

Autor: Boczi (boczi_at_news.at.home)
Data: Wed 26 Jul 2000 - 01:11:58 MET DST

Leszek Ciszewski napisał na pl.comp.programming:

>Pisałem kiedyś inaczej, tak aby wszystko było jasne
>i czytelne, ale mnie ,,pouczono" o tym, że to wbrew netykiecie. :)

Tiaa. Czyżby było kilka netykiet?

>Moim zdaniem pisanie u góry i ,,hurtem" -- to niechlujstwo,
>ale skoro grupowicze się dopominali... :)
>Jedna Panienka nawet ,,zagroziła", że jak jeszcze raz potnę jej
>list -- to będzie on ostatnim do mnie od niej wysłanym. :)

<mode=Lech7>
Śmierć frajerom
</mode>

[...]
>Tego mi się nie chce czynć. :)
>Piszę dużo szybciej, niż czytam. :)

To widać.

>Póki na głowę nie kapie -- nie zamierzam zmieniać,
>ale jak napiszesz co chcesz, abym zmienił -- to zmienię. :)

Oj kapie kapie. A nawet się leje.
Zmień:
- ustawienia charsetu
- zmien ten kretynski prefix `Odp:' wstawiany w temacie
- cytuj sensownie.

Boczi

--
Andrzej Boczek  (boczi<at>pol.pl)
Film to dla nas rodzaj sztuki najważniejszy ze wszystkich