Re: Nowy bug w Outlooku - samo sciagniecie e-mail moze sformatowac dysk

Autor: Boczi (boczi_at_news.at.home)
Data: Wed 26 Jul 2000 - 01:05:00 MET DST

Leszek Ciszewski napisał na pl.comp.programming (poprawiłem cytowanie):

>Rozumiem. :)
>Ale mimo to sie nie boję. :)

Twój problem.

>O ,,zabezpieczeniach" pisałem ,,dodatkowo". :)
>Raczej się bawię nimi. :)

Jak rozumiem, to sa takie zabezpieczenia `z pudelka'? Wkladasz kompakt,
klikasz dwa razy i jesteś bezpieczny? Nie wiem czemu, ale jakoś nie wierzę w
skuteczność takich metod.

>Dziury są i będą.

<mode=''User Friendly''>
I can get You a job in Microsoft if you want
</mode>

Niektóre systemy mają jakoś mniej dziur od innych. A o dziurach
pozwalających zrobić całemu systemowi kuku pod takim VMS-em na przykład nie
słyszałem.
No to jak z tymi dziurami?

>Mam też ciekawego konia, który wszedł mimo zabezpieczeń. :)

A mowilem, ze nie wierze w te zabespieczenia?

Za jakiś czas pewnie świat obiegnie informacja (którą Expert zapewne pośle
na wszystkie grupy), że grasuje nowy wirus, który formatuje dyski w trakcie
ściągania z dysku. I wtedy sie zastanowisz jeszcze raz nad tym, co tutaj
napisałeś.

A ja będę się śmiał i śmiał....

Boczi
PS. A może tak nauczysz się cytować?
PPS. FUT: poster, bo żadna z grup docelowych nie pasuje do dyskusji.

--
Andrzej Boczek  (boczi<at>pol.pl)
Ekonomia to humanistyczna odmiana matematyki.