Word97+tabelki

Autor: Michal C. (michalcz_at_go2.pl)
Data: Wed 26 Jul 2000 - 01:32:14 MET DST

Witajcie,
wiem,że to problem raczej na ms-news.pl.office
ale tam chyba nikt tego nie czyta więc zwracam sie do Was:
Problem jest taki mam kilka tabelek
w różnych plikach *.doc(są to pojedyncze
"kartki"zawierające tylko te tabelki bez tekstu poza nimi)
Chciałbym te kilka tabelek umieścić na jednej kartce i dopiero
wtedy wydrukować.
Najpierw próbowałem kopiować i wklejać.Tutaj jednak jest taki problem
że Word 97 zawęża margines tylko do szerokości tabelki a jak próbuję
go
przesunąć to automatycznie przesuwam ostatnią kolumnę tabeli.
Oczywiście jeśli chcę coś dopisać po prawej stronie tabeli to wywala
komunikat:
"Tej czynności nie można wykonać na końcu wiersza".
Normalnie ręce opadają :-(.
No nic spróbowałem pod tabelą tutaj jest to możliwe ale Word konieczne
dostosowuje szerokość kolumn tabeli wklejanej do szerokości kolumn tej
tabeli,
która była tam wcześniej.No i łapki opadły mi już dokumentnie.
  Pytanie oczywiście jak rozwiązać ten problem.
Przyznam że najchętniej te pozostałe tabelki wstawiłbym podobnie jak
wstawia się obiekty z ClipArtu,które potem można dowolnie przesuwać
obracać i zmniejszać-tylko tutaj znów co z tymi marginesami??
A może w ogóle nie tędy droga?
Z góry dzięki za pomoc :-)
Pozdrawiam
                 Michał C.