Re: A co Panstwo sadza o nagrywarkach LG?

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Mon 24 Jul 2000 - 17:25:42 MET DST

"angel" <sobieski_at_bbs.chip.pl> wrote in message news:btEe5.35529$pD2.733480_at_news.tpnet.pl...
> a Porownaj statystyki tych drozszych i tanszych

Te tańsze są po prostu obliczone na rzadsze użytkowanie. To wszystko!
Inaczej po prostu produkuje się sprzęt do sporadycznego użytku domowego
(bez różnicy czy to nagrywarka, drukarka czy dysk twardy) a inaczej
sprzęt tzw. "heavy-duty", do pracy pod dużym obciążeniem lub niedajboże
do pracy ciągłej, gdzie np. staramy się zapewnić down-time rzędu pięcio
cyfrowego (system pracuje 99.999% czasu, co daje 5 minut awarii na rok).

> a Masz racje , ale przy markowych rzeczach ryzyko jest mniejsze ,
> a Tylko raz zdarzylo mnie sie oddac spodnie joop-a do reklamacji
> a dodatkowo , ekspedientka wczesniej odradzala mi ten model

????

> Czego Ci zycze angel

nie rozumiem...