Re: A co Panstwo sadza o nagrywarkach LG?

Autor: Hawk (hawkey_at_priv4.onet.pl)
Data: Sun 23 Jul 2000 - 04:30:12 MET DST

>A? tak bardzo wierzysz w reklamy, ?e my?lisz ze inna nagrywarka by Ci pad?a?
>Przecie? to kwestia przypadku... statystyka. Nigdy nie wiadomo na pewno.

Nie musze wierzyc. Widze po znajomych ktorzy pierwsza nagrywarke
kupili mniej wiecej w tym samym czasie co ja. Uzytkowali je mniej
wiecej w takim samym stopniu, jednak zal im bylo doplacic i kupic
firmowy sprzet. Rezultaty? Jeden ze znajomych ma 9 nagrywake w ciagu 5
lat. I bynajmniej nie dlatego ze ja zarzyna palac 500 plyt dziennie.
Wrecz przeciwnie. Wypala jakies 2-3 plyty tygodniowo...
9 na 5.. prawie 2 nagrywarki rocznie... Ale to przypadek extremalny.
Wiekszosc znajomych ma mniej wiecej jedna wypalarke na rok.
I jak tu sie nie przekonac do firmowego sprzetu?
Na sczescie powoli sie przekonuja co to znaczy firma...