Odp: A co Panstwo sadza o nagrywarkach LG?

Autor: angel (sobieski_at_bbs.chip.pl)
Data: Sun 23 Jul 2000 - 17:48:23 MET DST

pewno.
a> >
a> > Oczywiscie ze to kwestia przypadku i szczescia , w przypadku
nagrywarek
a> > tanszych takich jak LG i im podobnych .

P> Bo droższych oczywiście statystyka nie obowiązuje... ich omija!
P> Wiesz co, jesteś śmichu warty.
a Porownaj statystyki tych drozszych i tanszych

a > Jesli chodzi o dobry markowy towar nie trzeba grac w ruletke .

a> ... tia, bo on się nigdy nie psuje.
a> W przedszkolu się takich bajek nasłuchałeś?
> Każda maszyna się może zepsuć.

a Masz racje , ale przy markowych rzeczach ryzyko jest mniejsze ,
a Tylko raz zdarzylo mnie sie oddac spodnie joop-a do reklamacji
a dodatkowo , ekspedientka wczesniej odradzala mi ten model

> Pełna zgoda. Lecz nagrywarki LG to nie jest tandeta.
Czego Ci zycze angel