Re: Bęben i Oki Page 4W

Autor: Dawid \ (progrocker_at_priv4.onet.pl)
Data: Fri 21 Jul 2000 - 09:48:03 MET DST

Użytkownik Jack_Sky <downloadmaster_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:

> stron, niestety
> niesymetrycznie

jeśli kropki to spróbuj przeprowadzić kilka(naście) razy procedurę
czyszczenia bębna - może zassałeś jakiegoś śmiecia, włos itp. do bębna
(zdarza się ;). jesli pasy - źle rozprowadzony toner, zły toner (może
zawilgocony, a może wręcz przeciwnie). choć... skoro to 8000 stron, to
ma już się prawo bęben rozlecieć....

> tym fantem zrobić.

regeneracja bęna ? chyba nie w tym przypadku... ustrojstwo OKI nadaje
się chyba tylko do wywalenia i zamianę na nowe... niestety - bębęn
taki kosztuje ok. 450 zł (nowy bęben ok. 350 + nowy pojemnik z tonerem
ok. 90)

potwierdzam też słowa przedmówcy - jest to drukarka badziewiasta, tak
jak wszystkie OKI ledowe nie jest to jednak wina tej technologii, ale
ogólnie kiepskiego zaprojektowania i wykonania podzespołów
mechanicznych drukarki.... tak się składa, że 2-3 razy rozebrałem ten
szmelc do ostatniej śróbki i nakląłem się przy tym jak pijany szewc
(nawet nie wiedziałem, że znam tyle kwiecistych powiedzonek, część
chyba wymyśliłem, zwłaszcza przy próbach rozłożenia mechaniki obrotu
bębna bez rozerwania przewodów zalutowanych na kabelkach "na styk").
Jak przystało na azjatyckie "patenty" - jeden element robi 3 różne
rzeczy - w efekcie przetarcie się jednego plastikowego (!!!!) kółka
zębatego powoduje totalną dysfunkcję całej drukarki.

Nigdy więcej... następnym razem kupię jakąś Kyocerę z aluminiowym
bębnem, z gwarancją na 100.000 stron, z opcją PS (np. fs400)

Grendel