Re: CDRW: mp3 to audio

Autor: Dawid \ (progrocker_at_priv4.onet.pl)
Data: Fri 21 Jul 2000 - 08:20:43 MET DST

Użytkownik Bartek Wasiel <bewu_at_ecom.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał

> Z całym szacunkiem - odsyłam do prasy.

ja tam wolę praktykę, od nie zawsze przemyślanych wypowiedzi w
gazetach ;) - a moja praktyka wykazuje, że jeśli nagrywarka jest
względnie nowa, nie ma problemów z obsługą "bezprzerwowych" płyt
audio. Najlepsze do tego jest WinONCD, które na dodatek bezbłędnie
rozpoznaje włożoną płytkę 800MB i tak tez nagrywa, bez rzadnych
protestów.

> Stoi tam jak wół, że przerwy pomiędzy
> ścieżkami spowodowane są przez wyłączanie lasera między nagrywaniem
> kolejnych ścieżek.

stare dzieje... mozna teraz nagrywać tak, że przerw być nie musi -
nagrywasz w trybie Disk./session at once (no i oczywiście nagrywarka
musi współpracować z tym trybem - ale jak wspomniałem - wszystkie nowe
to mają), a indexy wstawiane przez program są właściwie interpretowane
przez wszystkie odtwarzacze.

> Nagrywanie mp3 na płytę bezpośrednio z pliku mp3 (a nie wav) to
rzeczywiście
> przyspieszenie całej operacji, tylko z niewiadomych przyczyn już
dwukrotnie
> nagrałem sobie puste pliki (spowodowane złą dekompresją z mp3 na
wav).

jest to spowodowane najprawdopodobniej tym, że mp3 zostało zakodowane
w trybie VBR, co nie zawsze jest obsługiwane, lub ew. WinONCD miał zły
dzień (zdarza się ;)

Grendel