Odp: Bęben i Oki Page 4W

Autor: Jack_Sky (downloadmaster_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 20 Jul 2000 - 16:05:51 MET DST

Użytkownik Wrublik <wrublik1_at_friko2.onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych
napisał:U_2d5.17353$pD2.344619_at_news.tpnet.pl...
> Wydrukowałem już na swojej drukarce jakiś 8000-1000tys
stron, niestety
> drukarka niemiłsiernie plami, zostawia na kartce
niesymetrycznie
> rozmieszczone kropki i pasy.
> Przypuszczam iż jest to wina zurzytego bębna. Co można z
tym fantem zrobić.
> (Regeneracja bębna - na czym to w skrucie polego).

Czesc !

Mam taka sama drukarke i te same objawy :( U mnie jednak
zaczelo sie wczesniej , bo po wydrukowaniu ok. 1500 stron.
Czyszczenie programowe oraz serwisowe nic nie daly. Drukarka
dalej dropi niemilosiernie. Ogolnie to zlom do kwadratu. Nie
slyszalem o mozliwosci regeneracji bebna. Nowy kosztuje ok
350 zl , a ja chetnie sprzedam swoja drukarke ( 2 lata ) za
200 zl. Ogolnie nastawiam sie na kupno nowego printera w
przyszlosci , a ten poki co jest ok. do kopii roboczych.
Teraz wiem ,ze na sprzecie nie warto oszczedzac - albo dobre
i drogie albo wcale :(

Pozdrawiam
Jacek