Odp: Bęben i Oki Page 4W

Autor: Jack_Sky (downloadmaster_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 26 Jul 2000 - 14:54:07 MET DST

Użytkownik Dawid "Grendel" Krysiak <progrocker_at_priv4.onet.pl>
w wiadomości do grup dyskusyjnych napi
sał:8l9jnq$mfe$4_at_news.onet.pl...
> Użytkownik Jack_Sky <downloadmaster_at_poczta.onet.pl> w
wiadomości do

> jeśli kropki to spróbuj przeprowadzić kilka(naście) razy
procedurę
> czyszczenia bębna - może zassałeś jakiegoś śmiecia, włos
itp. do bębna
> (zdarza się ;). jesli pasy - źle rozprowadzony toner, zły
toner (może
> zawilgocony, a może wręcz przeciwnie). choć... skoro to
8000 stron, to
> ma już się prawo bęben rozlecieć....

Czesc Grendel !

Walnales sie troche w poprzednim poscie, poniewaz to nie ja
to napisalem ,tylko moj przedmowca ! Zacytowales jego tekst
wczesniej piszac "uzytkownik Jack_Sky" :)
A co do drukarki to dodam tylko ,ze beben powinien miec
zywotnosc 10-ciu tonerow , tj. ok 10000 stron. Tak jak
wczesniej wspominalem u mnie wysiadl on po 1500 stron...

Pozdrawiam
Jacek