Re: CDRW: mp3 to audio

Autor: Bartek Wasiel (bewu_at_ecom.com.pl)
Data: Fri 21 Jul 2000 - 06:02:51 MET DST

 ?????????
> wiekszej bzdury jeszcze nie widzialem
> jezeli nie chce sie zeby byly defaultowe przerwy miedzy rackami wystraczy
> properities ktoregos tracka zaznaczyc "no pause between audio tracks" i
> wskazac to "for all tracks" i nie bedzie przerw
> i nie ma to nic wspolnego z zadnym wylaczaniem lasera
> lol

Z całym szacunkiem - odsyłam do prasy. Stoi tam jak wół, że przerwy pomiędzy
ścieżkami spowodowane są przez wyłączanie lasera między nagrywaniem
kolejnych ścieżek. Wystarczy spojrzeć na diody nagrywarki...

Włączenie "no pause between audio tracks" nie daje gwarancji - może się
okazać (np. na starszych nagrywarkach albo programach typu Adaptec Easy CD
Creator lub WinOnCd) że mimo wszystko przerwy i tak będą, lecz nie 3, 4
sekundowe, tylko 1 sekundowe.

Nagrywanie mp3 na płytę bezpośrednio z pliku mp3 (a nie wav) to rzeczywiście
przyspieszenie całej operacji, tylko z niewiadomych przyczyn już dwukrotnie
nagrałem sobie puste pliki (spowodowane złą dekompresją z mp3 na wav).

Pozdrawiam!

--
Bartek Wasiel, bewu_at_ecom.com.pl