Odp: CDRW: mp3 to audio

Autor: Lukasz Wojtas (paruwa_at_arrakis.prv.pl)
Data: Fri 21 Jul 2000 - 18:51:53 MET DST

Hi

: stare dzieje... mozna teraz nagrywać tak, że przerw być nie musi -
: nagrywasz w trybie Disk./session at once (no i oczywiście nagrywarka
: musi współpracować z tym trybem - ale jak wspomniałem - wszystkie nowe
: to mają), a indexy wstawiane przez program są właściwie interpretowane
: przez wszystkie odtwarzacze.

Nie chodzi mi o to żeby wszystkie utwory były połączone w jeden, ale żeby
między nimi nie było 3-sekundowych przerw, tzn gdy jeden track się kończy to
od razu drugi się zaczyna.
Często tak jest na orginalnych płytkach i wtedy wystarczy cd copy i
przegrywa bez tych przerw, a ja bym chciał żeby z mp3 też tak zrobić...

pozdrawiam

--
Lukasz