Re: Kto zna fajne serwery IRC ?

Autor: Vax (vax_at_ircx.pl)
Data: Fri 21 Jul 2000 - 12:54:42 MET DST

"Marek Pieróg" <markos_at_pt.lu> wrote in message

[...]

> Mamy tez ircx.pl ( www.ircx.pl ) siec paru osob o zaduzych ambicjach i
> niskiej kulturze ale jesli CI odpowiada to prosze bardzo. np:

Wiesz... nic mnie tak nie cieszy, jak to, ze mi sie przypomniales.
O duperelach nie zwyklem pamietac, ale to milo, ze istnieje
ktos, kto pala do nas (do mnie) az taka nienawscia.
Oznacza to tylko, ze jestes niesamowicie zawistny,
co wiecej, zachowujesz sie jak ktos swego czasu osmieszony
i przylapany na goracym uczynku. A takich krzywd sie "nie daruje",
prawda?
Wykazalem Ci niegdys dobitnie, iz lzesz, falszujesz statystyki, rzniesz
glupa i podpisujesz sie pod cudza robota (nie zaprzeczaj, to zostalo
_udowodnione_ - w odroznieniu od pustoslowia, ktore Ty uprawiasz).
Wierze, ze to musialo bolec. Afiszujesz sie swoimi pseudo-obiektywnymi
stronkami, naglasniasz jakies sieci o imponujecym stosunku user/server
nizszym od 0,4(!!), i mimo, ze pozornie masz zajecie,
to nie mozesz pogodzic sie z faktem, ze istnieje znienawidzona
ircx.pl i w odroznieniu od Twych pomyslow ma sie calkiem dobrze.
Co wiecej, nie przeszkadzaja jej Twoje krucjaty przeciwko niej.
Tak... bezsilnosc i chec zemsty potrafia doprowadzic do furii.
Wiesz... oczerniales mnie kiedys, ale juz nie pamietam o co szlo.
Jakies klamstwa, ktorych juz nie pamietam.
Zastanow sie dobrze... oszczerstwa mozna skwitowac machnieciem
reki, co tez uczynilem, ale Ciebie gryzie cos wiecej....
Nienawidzisz mnie niemal tak, jakbym opublikowal
jakies Twoje wstydliwe fotki - cos w tym jest, czyz nie? ;)))
To musi byc tragiczne, gdy ktos burzy Twoj pieczolowicie kreowany
wizerunek... Chyba to kiedys zrobilem. Powtorka z rozrywki?

Nie... zapomnij. Moge sbie pozwolic na luksus gardzenia Toba,
moge przechodzic do porzadku dziennego nad Twymi obelgami.
Bo ktoz Ci jeszcze uwierzy? Skompromitowales sie nie raz,
kompromitujesz sie piszac zdania, na ktore odpowiadam.
I sadzisz, ze ktos uwierzy, ze mozesz byc rzetelny, obiektywny
(albo chociaz nie tepy)? :))
Jestes malym, zakompleksionym nieudacznikiem, ktory
tworzy serie stron, rzekomo o irc, reklamuje je gdzie tylko
moze, oczywiscie pod plaszczykiem "pomocy" innym.
(i kto tu pisal o wygorowanych ambicjach? ;p)
A moze sam piszesz te "pytania", by tylko moc odpowiedziec
i "napomknac" o swych tandetnych witrynach,
w nadzieji, ze ktos w koncu wejdzie na ta siec,
i dostrzeze, ze jestes tam "kims bardzo waznym"?
(cos mi sie wydaje, ze nawet w tym celu monitorujecie
"whoisy" - zawsze to milo wiedziec, ile osob "zauwazy"
jak wazne funkcje piastujecie ;ppp).

- i w tym zalosnym temacie byloby na tyle,
swiat jest zbyt piekny, zeby sobie zawracac glowe
jakims ujadajacym, pamietliwym szczenikiem
z poczyciem krzywdy.
Marco zrozum - nie wszyscy wiedzieli, jakim jestes
zalosnym dupkiem, po cholere ich z bledu wyprowadziles?

...moze miales zly dzien.... moze tylko takie miewasz...

powodzenia w ujadaniu - bez odbioru - Vax