Re: Kto zna fajne serwery IRC ?

Autor: Marek Pieróg (markos_at_pt.lu)
Data: Sat 22 Jul 2000 - 10:38:13 MET DST

> Wiesz... nic mnie tak nie cieszy, jak to, ze mi sie przypomniales.
> O duperelach nie zwyklem pamietac, ale to milo, ze istnieje
> ktos, kto pala do nas (do mnie) az taka nienawscia.

Och nie boj sie nie tylko ja Cie tak lubie. Masz taka opinie na jaka sobie
zapracowales.

> Oznacza to tylko, ze jestes niesamowicie zawistny,
> co wiecej, zachowujesz sie jak ktos swego czasu osmieszony
> i przylapany na goracym uczynku. A takich krzywd sie "nie daruje",
> prawda?

Przylapany przepraszam na czym? Na tym ze wielki chakier nijaki Pan VAXMAN
zlamal zabezpieczenie hasla w JavaScipt ;p Taaaaa chyle czola mistrzu

> Wykazalem Ci niegdys dobitnie, iz lzesz, falszujesz statystyki

Tak glosze opinie nie poprawne politycznie, nie mam za grosz
szacunku/poszanowania do tak waznej osoby jak vax i wogole....

> , rzniesz
> glupa i podpisujesz sie pod cudza robota (nie zaprzeczaj, to zostalo
> _udowodnione_ - w odroznieniu od pustoslowia, ktore Ty uprawiasz).

Jak smiesz !? Nie zostalo nic udowodnione. A takie nedzne insynuacje mozesz
zachowac dla siebie. Najwiekszym prostactwem i bezczelnoscia jest nazwanie
kogos zlodziejem nie majac do tego zadnych podstaw. Jestes gorzej niz
zalosny

> Wierze, ze to musialo bolec. Afiszujesz sie swoimi pseudo-obiektywnymi
> stronkami,

Liczba mnoga? Nowosc doprawdy nie powiem

>naglasniasz jakies sieci o imponujecym stosunku user/server
> nizszym od 0,4(!!),

Podalem WSZYSTKIE sieci irc w polsce. Wybor sieci pozostawilem osobie ktora
zadala pytanie - w przeciwienstwie do Ciebie nie mowilem nic o "jedynej
slusznej" opcji. Przypomniec CI jak wygladal ircx.pl kiedys ze stosunkiem
opow do reszty 20 do 1? Takie idiotyczne statystyki mozesz sobie darowac

> i mimo, ze pozornie masz zajecie,
> to nie mozesz pogodzic sie z faktem, ze istnieje znienawidzona
> ircx.pl i w odroznieniu od Twych pomyslow ma sie calkiem dobrze.

O moje sie nie martw - wiedzie im sie coraz lepiej. Twoja "wielka siec" mnie
obchodzi tyle co zeszloroczna pogoda - mowiac obrazowo gowno.

> Co wiecej, nie przeszkadzaja jej Twoje krucjaty przeciwko niej.

Taaaak krucjaty. Podanie opini jest juz krucjata ;p Ciekawa definicja. Co
moze mam zbierac petycje? Kazdy moze dokonac wlasnego wyboru sieci. A ty
jestes doprawdy zalosny

> Tak... bezsilnosc i chec zemsty potrafia doprowadzic do furii.
> Wiesz... oczerniales mnie kiedys, ale juz nie pamietam o co szlo.
> Jakies klamstwa, ktorych juz nie pamietam.

Przypomne CI: TY mnie probowales oczernic - grudzien 1999 probowales mi
wmowic zlodziejstwo i inne czego nie poparles ZADNYM dowodem. Przypominam ze
jest to znieslawienie.

[ ... ]

> Bo ktoz Ci jeszcze uwierzy? Skompromitowales sie nie raz,

Raz i przyznalem sie do bledu. Pozostale razy powstaly chyba w twojej
wyobrazni. Jesli cierpisz na ewentualne zaniki pamieci to radze odwiedzic
specjaliste

> kompromitujesz sie piszac zdania, na ktore odpowiadam.

vice-versa rowniez

[ ...]
> Jestes malym, zakompleksionym nieudacznikiem,

Jestes duzym, zakompleksionym nieudacznikiem, nie wspominajac ze wielkim
chakierem lamiacym maszyny unixowe z lat 70 jak sie to kiedys przechwalales.

> ktory
> tworzy serie stron, rzekomo o irc,

Taaaak napewno. Na okladce jest IRC a w srodku gole panienki. Co ty nie
powiesz? Naprawde odkrywcze

> reklamuje je gdzie tylko
> moze, oczywiscie pod plaszczykiem "pomocy" innym.

Jesli ktos zadaje pytanie,a odpowiedz lezy na danej stronie a ty uwazasz to
za reklame to chyba CI sie cos ostro porabalo. W takim razie inne strony
typu pomoc.irc.pl czy irc.pl nalezy uznac za bezszczelnie spamerskie gdyz
te adresy padaja w odpowiedzi na pytania jeszcze czesciej. Chyba znowu CI
sie cos pomylilo.

> (i kto tu pisal o wygorowanych ambicjach? ;p)
> A moze sam piszesz te "pytania", by tylko moc odpowiedziec
> i "napomknac" o swych tandetnych witrynach,
> w nadzieji, ze ktos w koncu wejdzie na ta siec,
> i dostrzeze, ze jestes tam "kims bardzo waznym"?

Nie jestem tak kims waznym. Jesli nie wiesz to nie pisz, bo piszesz glupoty

> (cos mi sie wydaje, ze nawet w tym celu monitorujecie
> "whoisy" - zawsze to milo wiedziec, ile osob "zauwazy"
> jak wazne funkcje piastujecie ;ppp).

marco is a user ;p
Przypominam ze z irc operatora w sieci o ktorej myslisz zrezygnowalem
pol-roku temu.

>- i w tym zalosnym temacie byloby na tyle,
> swiat jest zbyt piekny, zeby sobie zawracac glowe
> jakims ujadajacym, pamietliwym szczenikiem
> z poczyciem krzywdy.

Swiat jest zbyt piekny by zwazac na klamstwa serwowane przez jakiegos
starego piernika szukajacego adoratorow ktorzy utrzymaja aluzje jego
doskonalosci

--
Marek Pierog
pierog_at_village.uunet.lu http://irc.iq.pl