Odp: Opinia PILNIE! DVD ROM

Autor: The EaGle (theeagle_at_tenbit.pl)
Data: Fri 21 Jul 2000 - 12:51:34 MET DST

> Hmm? ASUS to gówno jakieś?
Kolega raczyl sie teraz dowiedziec ze Asustek i ASUS to to samo. :-)))
Tylko po co sie wypowiada skoro nie wie dokladnie, inna kwaestia to to ze do
CDROMow ASUS 'a mozna sie przyczepic m.in dlatego ze po zwolnieniu po
korekcji bledow nie powracaja do poprzedniej predkosci, nie dotyczy to
najnowszych modeli o ile mi wiadomo od x50 tego juz nie ma. Jak sie myle to
niech ktos mnie poprawi. Wiem ze x40 nie ma powrotu do poprzedniej
predkosci.

--
Pozdrawiam