Odp: Yanosic ?

Autor: Leszek Ciszewski (leszekc_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 12 Jul 2000 - 19:20:21 MET DST

Protestuję przeciwko wolności słowa!!!
Jak Ktoś chce zabrać głos na jakiś temat -- niech
najpierw zasięgnie jezyka, aby się dowiedzieć, czy nie
podpadnie komuś innemu!!!! :)

Yanosic jest znany (na grupie) i proszę tu z jakimiś Przemkami
(małoznanymi) nie wyjeżdżać!! To grupa Yanosica i już!! :)
Nie zaś jakiegośtam Przemka!! :):)

A swoją droga -- u Yanosica nie jest tanio. :)
Jest normalnie -- ani szczególnie drogo, ani szczególnie tanio. :)
Tak mi się przynajmniej zdążyło wydać. :) (może i niesłusznie)
LC.