Re: Yanosic ?

Autor: Dentarg (dentarg_at_freebsd.lublin.pl)
Data: Wed 12 Jul 2000 - 01:50:38 MET DST

On Tue, 11 Jul 2000 23:43:21 GMT, "Filozoofil" <zbyfek_at_pertus.com.pl>
wrote:

>Hm, nie wiem, jak inni sądzą, ale jest chyba znacznie przyjemniej,
>kiedy na grupie nie wali sie tego typu tekstami.

Nie lublisz jak sie kogos ostrzega przed czyms czego moze zalowac ?
Chyba ze uwazasz ze reklamuje Przemka ... nie mam z tego nic, po
prostu mowie gdzie mozna tanio i pewnie kupic sprzet, a moze to dla
Ciebie po prostu konkurencja ??

Wiecej nie bede ... no chyba ze to nie do mnie ten tekst ...

pzdr,
Dentarg

--
Warcraft II page - http://hipokrates.am.lublin.pl/war2/
    Dentarg in Quake & Warcraft 2 | UIN: 15071179