Re: Odp: Yanosic ?

Autor: Highlander (rhare_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 13 Jul 2000 - 01:12:31 MET DST

On Wed, 12 Jul 2000 17:20:21 GMT, "Leszek Ciszewski"
<leszekc_at_alpha.net.pl> wrote:

>Protestuję przeciwko wolności słowa!!!
>Jak Ktoś chce zabrać głos na jakiś temat -- niech
>najpierw zasięgnie jezyka, aby się dowiedzieć, czy nie
>podpadnie komuś innemu!!!! :)
>
>Yanosic jest znany (na grupie) i proszę tu z jakimiś Przemkami
>(małoznanymi) nie wyjeżdżać!! To grupa Yanosica i już!! :)
>Nie zaś jakiegośtam Przemka!! :):)

Gościu, najpierw naucz się pisać pod cytatami, później
poczytaj archiwum grupy a dopiero jak to wszystko będziesz
miał obcykane to zabieraj głos. Przemek był znany
wcześniej niż kolego zacząłeś zaglądać na tą grupę,
a może nawet jak robiłeś w pampersy. Bynajmniej nie mam nic do
Yanosica, ale nie lubię jak jakiś młodzian chlapie trzy po trzy.

Z pozdrowieniami

rhare_at_alpha.net.pl
ICQ 18237071