Re: Odp: Yanosic ?

Autor: Arkadiusz Soroka (ipitaa_at_cc.uni.torun.pl)
Data: Thu 13 Jul 2000 - 01:00:28 MET DST

On Wed, 12 Jul 2000, Leszek Ciszewski wrote:

> Protestuję przeciwko wolności słowa!!!
> Jak Ktoś chce zabrać głos na jakiś temat -- niech
> najpierw zasięgnie jezyka, aby się dowiedzieć, czy nie
> podpadnie komuś innemu!!!! :)
>
> Yanosic jest znany (na grupie) i proszę tu z jakimiś Przemkami
> (małoznanymi) nie wyjeżdżać!! To grupa Yanosica i już!! :)
> Nie zaś jakiegośtam Przemka!! :):)

Hoho, tylko spokojnie. Przemek M. sprzedawal sprzet na dlugo przed tym,
zanim zjawiles sie na tej grupie. I sprzedaje do dzis, przed chwila
sprawdzilem cennik w sieci. Jest na tyle powaznym handlowcem, ze pomimo
posiadania nieaktualnego adresu po kilku automatycznych przekierowanich
trafilem bez problemu na jego strone. Zawsze na_tej_grupie mial opinie
fachowca i solidnego sprzedawcy. Ale przypuszczam, ze w tej chwili malo
jest na grupie osob, ktore czytaja ja od kilku lat. Wiec "jak ktos chce
zabrac glos na jakis temat - niech ...." Adresu Przemka nie podam
publicznie bo nie chce byc posadzony o reklame. Zreszta nie znam go, ale
wkurza mnie jak ktos bezpodstawnie ocenia obca osobe.

A tak na marginesie, to polecam netykiete - odpowiada sie pod_cytatem,
cytaty skraca, sygnaturki wycina.

Mimo wszystko Pozdrawianko!

Arkadiusz Soroka
Zaklad Plastyki Intermedialnej UMK