Re: cdrom x48

Autor: Pingwin (tubis_at_klub.chip.pl)
Data: Tue 11 Jul 2000 - 21:48:08 MET DST

Użytkownik Marcin Wocior <maly_at_mat.uni.torun.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:5Poa5.39203$Qw1.915451_at_news.tpnet.pl...
> Czesc
> Niedawno kupilem sobie nowy CDROM - 48x (marki nie podaje).
> Sprawowal sie bez zarzutu. No moze trche chalasowal w porownaniu z moim
> poprzednim cdrom`em.
> Ale nie w tym problem.
> Otoz gralem sobie niedawno w gierke ( konkretnie Baldur`s Gate ). Po
jakims
> czasie grania, cos w obudowie komputera 'strzelilo'. Nie trudno bylo sie
> domyslec ze cos w cdromie walnelo, bo gra dalej normalnie chodzila (poki
nie
> [...]

Już gdzieś czytałem o takim przypadku, ale nie pamiętam gdzie. Jest to wina
CD, płytka musiałą wpaść w wibracje. Źle jest trzymana. Pozbądź się
najlepiej tego CD-ROMu (ew. mogła to być wina źle wyważonej płytki, ale jak
wcześniej działała to raczej nie to).

--
Pozdr.
.,.Pingwin.,.