Odp: Czy formatowac CD-RW?

Autor: MAJKEL J (majkel_at_multinet.szczecin.pl)
Data: Tue 11 Jul 2000 - 22:03:54 MET DST

Formatuje się tylko po to by nagrywać jak na dydskietkę tzn kiedy chcesz i
co chcesz i tak samo z kasowaniem(także pojedyncze pliki) ale tracisz wtedy
ok100M Jak nie będziesz formatował to CDRW traktuje jak normalny CDR
którego możesz całego skasować.Hej

Użytkownik Hubert <hubert_grupy_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:396AEE88.47D5C3F0_at_poczta.onet.pl...