cdrom x48

Autor: Marcin Wocior (maly_at_mat.uni.torun.pl)
Data: Mon 10 Jul 2000 - 20:43:13 MET DST

Czesc
Niedawno kupilem sobie nowy CDROM - 48x (marki nie podaje).
Sprawowal sie bez zarzutu. No moze trche chalasowal w porownaniu z moim
poprzednim cdrom`em.
Ale nie w tym problem.
Otoz gralem sobie niedawno w gierke ( konkretnie Baldur`s Gate ). Po jakims
czasie grania, cos w obudowie komputera 'strzelilo'. Nie trudno bylo sie
domyslec ze cos w cdromie walnelo, bo gra dalej normalnie chodzila (poki nie
odwolywala sie do cdrom`u). Troszke poddenerwowany zrobilem save`a,
wyszedlem z gry, i probowalem odczytac plyte aktualnie siedzaca w cd.
Oczywiscie to sie nie udala. Zatem wysunalem tacke cdromu i ..... ujzalem na
tacce resztki plyty ktora poprostu sie rozleciala w drobny pyl (no moze nie
w pyl, ale w duzo kawalkow) !!!
No wlasnie, i mam teraz takie pytanie: czy ktos sie kiedys w czyms takim
spotkal ??? i wogole co jest grane ?? Oczywiscie oddalem czytnik do serwisu
(nie chce stracic wiecej plyt), i proboje jakos zalatwic sobie nowy krazek
(jesli ktos nie wie to BG sklada sie z 5 plyt), mam nadzieje ze w cdprojekt
mi pomoga (oczywiscie mialem oryginal).

Pozdrawiam
maly
maly_at_mat.uni.torun.pl