Re: Co lepsze i co szybsze Netscape czy moze Internet Explorer ?

Autor: gruesome (gruesome_at_go2.pl)
Data: Sat 08 Jul 2000 - 15:47:58 MET DST

On Fri, 07 Jul 2000 14:29:45 GMT, igoR <igs_at_graphic-designer.com> wrote:

>"gruesome" <gruesome_at_go2.pl> wrote in message

>nikt jej
>
>system dziala mi _duzo_ szybciej
>- a Tobie nie kaze ci instalowac W2k np. na Celeronie 300 - prawda ?
>Ja uzywam Xeona i dziala slicznie,
>rownie slicznie kozysta z 512MB RAM

No dobra, ale ile ludzi ma taki sprzet jak ty? Win2000 to system dla normalnych
komputerow, wsrod ktorych standardem jest w zasadzie 64MB. To, ze win2k
wykorzystuje do niczego pol gigabajta ramu swiadczy o tym, jak wielkie jest to
gowno.

>(BTW - zapomniales jeszcze ponarzekac - ze Win2000
>marnuje kupe miejsca na dll-cache)

Keszuje dlle??? To dopiero jest chore. Centralne sterowanie wszystkimi
programami (ich bibliotekami), jak za komuny......
>dlatego, ze
>mogla
>
>nie ma w tym nic chorego: system kosztowal 1100 PLN
>a uwazam ze jest tego wart.
No ale nie przeciwstawiasz sie moim zarzutom, zmieniasz temat.
Szanuje zdanie innych, wiec dla mnie to OK ze jestes z "tego" zadowolony.

>ty nie musisz 'pogradliwie' wrzucac do pewnej nazwy "$"
>- uzywaj darmowego linuxa - i do niego Netszkapy -
>to chyba rozwiazuje problem - prawda ?

Nie musze, ale moge.
Uzywanie linuksa rozwiazuje problem, co wlasnie czynie!!!

>Nikt cie nie zmusza do kupowania Windows
>( wiec jest to chore z _Twojej_ strony
>bo po co ci cos - co uwazasz za bubel ????)
Nie kupilem i nie kupie. Tak, uwazam window$ za bubel i nie jest mi
"to" potrzebne!

>A jesli go _nie_kupowales_ to miej choc
>odrobine przyzwoitosci i nie narzekaj na cos
>co jest kradzione (bo to jest jeszcze bardziej chore)
Kradzione??? Kto tu mowi o kradziezy??? Mowisz o mnie???
Tak ciezko bylo spojrzec do zrodelka wiadomosci (jak to sie ladnie nazywa w
kochanym outlooczku) i zobaczyc, ze jak byk stoi:
???