Re: Co lepsze i co szybsze .... ( dluuuugie :-( )

Autor: igoR (igs_at_graphic-designer.com)
Data: Sun 09 Jul 2000 - 14:19:20 MET DST

"gruesome" <gruesome_at_go2.pl> wrote in message

> No dobra, ale ile ludzi ma taki sprzet jak ty? Win2000 to system dla
normalnych
> komputerow, wsrod ktorych standardem jest w zasadzie 64MB.

W2k (jak kazdy NT)to system do komputerow _do_pracy_ a nie do domu
a 'standardem' do rozsadnej pracy jest 128MB RAM.
Dla "normalnych" kompow jest nadal Win 9x i ME

> To, ze win2k
> wykorzystuje do niczego pol gigabajta ramu swiadczy o tym, jak wielkie
> jest to gowno.

Jesli dzieki temu chodzi szybciej nie mam nic przeciwko
zreszta wieksza czesc pamiec rezerwuje dla programow graficznych
Dla mnie 300MB "zapchane" przez Photoszope to oszczednosc
czasu , a nie marnowanie zerojedynek :-)))

> No ale nie przeciwstawiasz sie moim zarzutom, zmieniasz temat.

to ty zmieniles temat - zaraz po przyznaniu ze IE _jest_ szybszy

> Nie musze, ale moge.
> Uzywanie linuksa rozwiazuje problem, co wlasnie czynie!!!

i chwala ci za to
(choc nie rozumiem po co wypowiedz nt. IE skoro go nie posiadasz
i AFAIK posiadac nie mozesz ????)
- ja systemu zmienic i tak nie moge poniewaz
oprogramowanie ktorego uzywam. pisane jest jedynie pod
Win / MacOS - i co ciekawe wbrew narzekaniom 'innych'
u mnie dziala stabilnie.

> Nie kupilem i nie kupie. Tak, uwazam window$ za bubel i nie jest mi
> "to" potrzebne!

juz troche lepiej

> Kradzione??? Kto tu mowi o kradziezy??? Mowisz o mnie???

nie. Przedstawilem dwie mozliwosci :
wybrales pierwsza - wiec nie musisz chyba odpowiadac na druga
prawda ?

--
pozdrawiam
igoR______Mis_o_Bardzo_Malym_Rozumku