Re: Co lepsze i co szybsze Netscape czy moze Internet Explorer ?

Autor: igoR (igs_at_graphic-designer.com)
Data: Fri 07 Jul 2000 - 16:29:45 MET DST

"gruesome" <gruesome_at_go2.pl> wrote in message

> Wiec zawalanie g... pamieci jest dobre dlatego, zeby sie nie smucila ze
nikt jej
> nie chce uzywac, tak?

system dziala mi _duzo_ szybciej
- a Tobie nie kaze ci instalowac W2k np. na Celeronie 300 - prawda ?
Ja uzywam Xeona i dziala slicznie,
rownie slicznie kozysta z 512MB RAM

(BTW - zapomniales jeszcze ponarzekac - ze Win2000
marnuje kupe miejsca na dll-cache)

> A czy ja powiedzialem ze n6 jest szybsze? IE jest najszybsze wlasnie
dlatego, ze
> zrobila go, hmmm... firma, kotra zrobila tez tzw. $y$tem operacyjny i
mogla
> dopasowac system do przegladarki (co jest chore).

nie ma w tym nic chorego: system kosztowal 1100 PLN
a uwazam ze jest tego wart.
ty nie musisz 'pogradliwie' wrzucac do pewnej nazwy "$"
- uzywaj darmowego linuxa - i do niego Netszkapy -
to chyba rozwiazuje problem - prawda ?

Nikt cie nie zmusza do kupowania Windows
( wiec jest to chore z _Twojej_ strony
bo po co ci cos - co uwazasz za bubel ????)
A jesli go _nie_kupowales_ to miej choc
odrobine przyzwoitosci i nie narzekaj na cos
co jest kradzione (bo to jest jeszcze bardziej chore)
EOT

--
pozdrawiam
igoR______Mis_o_Bardzo_Malym_Rozumku