Re: Mam zwyklom plyte glowna BX/Cel ,i niemoge zrobic Upgrade biosu

Autor: gruesome (gruesome_at_go2.pl)
Data: Sat 08 Jul 2000 - 15:47:52 MET DST

On Fri, 7 Jul 2000 20:03:14 +0200, arksiud <arksiud_at_kam.pl> wrote:
>Mam zwyklom plyte glowna (BX/Cel) ,i niemoge zrobic Upgrade dlatego ,ze
>niewiem gdzie sciagnac bios do mojego modelu plyty.
>Bylem na oficjalnej stronie http://www.pcchips.com ale nie znalazlem do
>mojego modelu !!!
>Oto aktualne dane obecnie mojej plyty:
>
>Chipset type - ALi M1621/1543
>Flash Part - Winbond 29EE011
>AMI-BIOS found - Version 03.30, Date 15.07.95
>
>POMOCY!!!!!!
>
>arksiud_at_kam.pl

Ta data to na pewno nie jest prawdziwa, bo ten chipset jest nowszy od BXa. U
mnie tez niektore programy podaja bledne daty, ale niektore dobre. Na pewno
prawdziwa jest ta pokazywana przy starcie kompa - podaj ta.
A co do updateu to zastanow sie, po co jest ci to potrzebne. Chociaz akurat
biosy ami sa dosc idiotoodporne, bo ja zrobilem flashowanie pod winda w czasie
odgrywania mp3 z winampa i wszystko bylo ok. Spisz wczesniej ustawienia
biosu. Sam program jest na pewno na stronie pcchipsa (www.pcchips.com.tw),
kliknij na bios i u gory bedzie link do sciagniecia AMIFLASH czy cos
podobnego. A nie masz cdromu od plyty? Tam tez jest ten program.