Re: Co lepsze i co szybsze Netscape czy moze Internet Explorer ?

Autor: gruesome (gruesome_at_go2.pl)
Data: Fri 07 Jul 2000 - 15:12:33 MET DST

On Thu, 06 Jul 2000 08:32:34 GMT, igoR <igs_at_graphic-designer.com> wrote:

>"gruesome" <gruesome_at_poczta.onet.pl> wrote in message
>
>uzywam W2k - ktory jako NT _potrafi_ zarzadac pamiecia
>(wiec raczej przykro by mi bylo gdybym mial w kompie
>_nigdy_nieuzywane_ 100 MB RAMu)

Wiec zawalanie g... pamieci jest dobre dlatego, zeby sie nie smucila ze nikt jej
nie chce uzywac, tak?

>a co do wolniejszego dzialania
>sprawdz i porownaj jak chodzi Netszkapa 6 i IE5
>na Win2000. - potem sie wypowiadaj
A czy ja powiedzialem ze n6 jest szybsze? IE jest najszybsze wlasnie dlatego, ze
zrobila go, hmmm... firma, kotra zrobila tez tzw. $y$tem operacyjny i mogla
dopasowac system do przegladarki (co jest chore).