Re: Co lepsze i co szybsze Netscape czy moze Internet Explorer ?

Autor: igoR (igs_at_graphic-designer.com)
Data: Thu 06 Jul 2000 - 10:32:34 MET DST

"gruesome" <gruesome_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> I za taka pierdole warto placic DUZO wolniejszym dzialaniem? Gdyby
> nie pieprzona integracja mialbys z 20MB wiecej wolnego ramu na pro
> gramy.

uzywam W2k - ktory jako NT _potrafi_ zarzadac pamiecia
(wiec raczej przykro by mi bylo gdybym mial w kompie
_nigdy_nieuzywane_ 100 MB RAMu)

a co do wolniejszego dzialania
sprawdz i porownaj jak chodzi Netszkapa 6 i IE5
na Win2000. - potem sie wypowiadaj
inaczej moglbys wyjsc na dyletanta, prawda ?
EOT bo OT

--
pozdrawiam
igoR______Mis_o_Bardzo_Malym_Rozumku