Re: TP SA-moje pytanie i oficjalna odpowiedz.

Autor: The EaGle (theeagle_at_free.net.pl)
Data: Wed 05 Jul 2000 - 23:02:19 MET DST

> Wniosek wyciagniety na podstawie korespondencji -- jaki klient, takie
> traktowanie.
Czy majac powiedzmy sklep masz pretensje jak do niego przychodza klienci z
niego uslug nie zadowoleni? Chyba nie wiec przyjmij do wiadomosci ze zdanie
KLIENT NASZ PAN albo KLIENT MA ZAWSZE RACJE powinno widniec na drzwiach
kazdej organizacji uslugowej. I naprawde wcale sie nie dziwie ze wciaz tak
nie jest w Polsce skoro sa ludzie ktorzy nadal mysla tak jak ty.
I jak widze jest ich nie malo. Moim jedynym wysilkiem jaki powinieniem
okazac w stosunku do TP SA to siegnac do portfela a oni powinni zajac sie
reszta. Podczas gdy dzwonie na infolinje aby zapytac sie jakie ceny polaczen
lokalnych obowiazuja teraz w TPSA to jakas kretynka odpowiada mi 4 LIPCA ze
nie wie!!!!!!!
To juz chyba szczyt wszystkiego. Problem do nie dotyczy tylko tego
monopolisty ale wielu innych firm. Jednyny wniosek jaki mi sie nasuwa to jak
najszybsze wyjechanie na stale z tego chorego kraju.

--
Pozdrawiam
              ***The EaGle***