Autor: Wojciech Giersz (chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 06 Jul 2000 - 09:25:51 MET DST
> Czy majac powiedzmy sklep masz pretensje jak do niego przychodza klienci z
> niego uslug nie zadowoleni? Chyba nie wiec przyjmij do wiadomosci ze zdanie
> KLIENT NASZ PAN albo KLIENT MA ZAWSZE RACJE powinno widniec na drzwiach
Jest roznica miedzy chamem a klientem -- gdybym (ja piszesz) mial sklep i
wlazlby do niego taki typ jak Ty i zaczal podobnie bluzgac, to dostalby
kopa w d*** i wylecial za drzwi. Natychmiast i bez zastanawiania sie.
> I jak widze jest ich nie malo. Moim jedynym wysilkiem jaki powinieniem
> okazac w stosunku do TP SA to siegnac do portfela a oni powinni zajac sie
> reszta. Podczas gdy dzwonie na infolinje aby zapytac sie jakie ceny polaczen
Wolny wybor -- nieo podobaja Ci sie warunki stawiane przez TPSA przy
dostepie do inetu? TO NIE KORZYSTAJ! Nikt Cie nie zmusza.
> ***The EaGle***
-- Chektor ..Wojciech.Giersz.....................................Voice.+48-032-2312060.. ..chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl................................... ................................. Just moo it ...............................
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 20:19:43 MET DST