Re: TP SA-moje pytanie i oficjalna odpowiedz.

Autor: The EaGle (theeagle_at_free.net.pl)
Data: Wed 05 Jul 2000 - 23:10:24 MET DST

> Polska nie byla druga Japonia jeszcze zanim tych kilku debili zdecydowalo,
> ze...
> 50-letnie rzady ugrupowania, ktore nie musialo nic robic, zeby zostac u
> wladzy (bo nie bylo wolnych wyborow) moglo sobie bimbac na caly Narod
(moze
> pamietasz: "rzzad sie sam wyzywi", a jak nie, zapytaj mame).
Chdzilo o TPSA a nie o polityke. :-)

> Fakt, w calej Unii ceny paliwa oscyluja w okolicach 1 USD. Ale mimo to
> jestem za, bo wiele innych towarow powinno staniec (bo obecnie sa cla),
np.
> komputery, telewizory, aparaty, telefony, itp., itd. Rolnicy tez powinni
byc
> zadowoleni, bo ci, co zostana w branzy dostana doplaty.
> TK.
Najprosciej wyjechac z kraju dostac np Niemieckie lub Amerykanskie
obywatelstwo i patrzec z tamtad jak sie w Polsce przez nastepne 50 lat mecza
aby doprowadzic ten buredel do stanu normalnosci. A ponosc Niemcy potrzebuja
100tys informatykow - musze sie zakrecic. :-)