Re: TP SA-moje pytanie i oficjalna odpowiedz.

Autor: Dark Rider (nospam.Dark.Rider_at_poczta.fm)
Data: Thu 06 Jul 2000 - 11:18:37 MET DST

Użytkownik The EaGle <theeagle_at_free.net.pl> w artykule
news:vnN85.20405$Qw1.490567_at_news.tpnet.pl napisał...
> Czy majac powiedzmy sklep masz pretensje jak do niego przychodza klienci z
> niego uslug nie zadowoleni? Chyba nie wiec przyjmij do wiadomosci ze zdanie

przyjmij do wiadomosci ze jak ktos wchodzi do sklepu i od razu zaczyna
sprzedawce od idiotow wyzywac to niech nie liczy na dobre traktowanie !
i przeczytaj sobie jeszcze raz ten milutki liscik z zyczeniami szybkiego
bankructwa itp. pierdoly

DR
p.s.
nie moge pojac czemu znowu slysze tyle beeeeczenia ?!

--
Wyslano przy pomocy niezarejestrowanej wersji programu T-Mail 1.06
Informacje o programie i najnowsza wersja: http://aptus.pl/programy/