Re: Jak wpiąć napędy?

Autor: Tomasz Nowak (tnowak_at_tux.pl)
Data: Wed 05 Jul 2000 - 00:57:43 MET DST

Maciej Machacz wrote:

> Zostawianie systemu na starym, malym i wolnym dysku mija sie z celem ...
> przeciez szybkosc pracy przedewszystkim opiera sie na szybkosci dysku.

Okej, myślałem że to nie będzie mieć znaczenia, ale jednak.
Ten komputer ma być takim niewielkim serwerem plików.
Dysk 2.1 GB kupiłem specjanie po to, żeby postawić na tym
tylko i wyłącznie system operacjny i w razie wymiany go na inny
po prostu podmienić sam dysk. Tak więc bedą na nim partycje
/, /boot i /var itd i nic więcej. Natomiast na drugim dysku
(tym dużym i szybkim) będą katalogi z zasobami użytkowników
montowane do systemu jako /home, niezależne jakby od systemu
operacyjnego samej maszyny.

> Jesli sa dwa napedy na tym samym kanale/tasmie, to w tym momencie
> transfer odbywa sie z predkoscia maksymalna oblsugiwana przez
> najwolniejszy naped.

Czyli w moim przypadku jaką? To znaczy czy o tym decyduje tylko interface?

PS. Jak w tym świetle teraz wyglądałaby Twoja porada?

--
Tomasz Nowak
mailto:tnowak_at_tux.pl