Re: Jak wpiąć napędy?

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Wed 05 Jul 2000 - 10:23:55 MET DST

Tomasz Nowak wrote:

> Okej, myślałem że to nie będzie mieć znaczenia, ale jednak.
> Ten komputer ma być takim niewielkim serwerem plików.
> Dysk 2.1 GB kupiłem specjanie po to, żeby postawić na tym
> tylko i wyłącznie system operacjny i w razie wymiany go na inny
> po prostu podmienić sam dysk. Tak więc bedą na nim partycje
> /, /boot i /var itd i nic więcej. Natomiast na drugim dysku
> (tym dużym i szybkim) będą katalogi z zasobami użytkowników
> montowane do systemu jako /home, niezależne jakby od systemu
> operacyjnego samej maszyny.

Jesli tak sytuacja wyglada to Twoje rozwiazanie zaczyna miec sens
(poprzednio sadzilem ze mam do czynienia z klasycznym systemem na
Win9x), pod warunkiem ze faktycznie transfer danych do/z serwera bedzie
stosunkowo duzy (LAN 100Mbps).

> Czyli w moim przypadku jaką? To znaczy czy o tym decyduje tylko interface?

Nie wiem jaka, to zalezy od tego w jakich najszybszych trybach pracuja
dyski/cdrom, a takie informacje sa pokazywane przy starcie systemu.

> PS. Jak w tym świetle teraz wyglądałaby Twoja porada?

Tak jak ponizej :

Primary Master - 2.1GB
Primary Slave - CDROM
Secondary Master - 13.5GB