Re: klawiatura bezprzewodowa

Autor: PeterPan (ANTYSPAMpeterpan_at_yoyo.pl)
Data: Wed 05 Jul 2000 - 00:41:20 MET DST

| Zaskakujące - prawda ?

Niesamowicie :)

| Malbork.
| Ale dzieki - przysiądę na moim modemie i spróbuje sam znaleźć miejsce,
gdzie
| np. przez intrernet będę miał możliwość zamówienia takiego urządzenia.
| Może jakoś trafię - podobnie jak na grupę.

Mam nadzieje...
Przy okazji - wydaje mi sie ze szybciej i taniej bedzie popytac znajomych i
raczej skorzystac z ksiazki telefonicznej niz koncentowac sie na
poszukiwaniachstron WWW sprzedawcow tych klawiaturek (mysle ze w Twoim
miescie moze byc zbyt malo firm zajmujacych sie sprzedaza wlasnie tego czego
szukasz i jednoczesnie reklamujacych sie w Internecie).

P.