Re: Karta sieciowa na Via Apollo Pro 133A - zre sie ??

Autor: Roman Sąsiada (katoda_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 04 Jul 2000 - 20:51:40 MET DST

Roman Sąsiada wrote:
> Nie sadze, aby full duplex byl powodem - ten drugi komputer tez ma taka
> sama karte, na tych samych sterach i z takimi samymi ustawieniami, a
> hula jak burza - ale sprawdze, jezeli wyciagnie wiecej to trudno, niech
> bedzie ten half-duplex, byle by szybciej chodzilo. O efektach napisze

Nie, to jednak nie to. Niezaleznie czy z half, czy z fullduplexem
transfer jest na poziomie 2o kb/s. Juz kombinowalem tez z ustawieniami
switcha (3Com SuperStack II 1100), wymuszajac na nim full duplex na
porcie, do ktorego jestem przylaczony, ale efekt byl zerowy. :-(((

--
Roman Sasiada
katoda_at_poczta.onet.pl   katoda_at_kki.net.pl