Re: Nie miała baba kłopotów to kupiła sobie AMD i VIA

Autor: gruesome (gruesome_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 04 Jul 2000 - 20:19:44 MET DST

On Tue, 04 Jul 2000 11:03:49 +0200, Karol Michalak <orient_at_ichf.edu.pl> wrote:

>Zależy od Twoich wymagań. Ja lubię działać z krzemu a nie z dysku. Przez
>przewarzającą część czasu win386.swp ma wielkość 0 :-) Wynika to z tego,
>że nie lubię żadnych rezydentów i tnę bez litości w rejestrze i
>przyległościach. Dla programów mam ponad 40 MB RAM. A Ty? Z moich
>obserwacji win95 chodził szybciej na iP233 niż win95 na iPIII 450 z tą
>samą ilością RAM. W obu wyłączone wszelkie wodotryski.

Powienienes sprobowac 98lite www.98lite.net tam mozesz zrobic instalke
windy 98 bez integracji z ie4 i w ogole bez ie! Jeszcze tylko zamien
shell na ten z 95 i bedzie chodzic rownie szybko, zero problemow, a
zajetosc ramu bedzie wieksza tylko o ok. 5-8MB. Ja niestetety tez
zostalbym w win95osr2, ale niestety ten os ma chyba walniete sterowniki
bus-masteringu - dysk mi czasami staje i nic nie robi przez pare
sekund, mam konflikt pamieci w karcie graf. no i najdziwniejsze jest to,
ze przy przegrywaniu jakichs archiwow, np. cabow czy zipow nie da
sie ich potem poprawnie rozpakowac! Bledy CRC wyskakuja za kazdym
razem w innych plikach. A chyba kiedys tego nie mialem... Winny musi
byc driver cdromu bo pod win98 rozpakowanie archiwum przegranego pod
win95 tez powoduje bledy. Aha jeszcze pod win95 jest (u mnie) duzo
mniejsza wydajnosc k. graficznej (moze to wynika z tego konfliktu).
Ale teraz nie rozpaczam, shell z 95 + dezintegracja ie to szybkosc
wina95 i wydajnosc sprzetowa, bezproblemowosc 98 (zabrzmialo jak
jakas reklama ;), ale BTW to ja do wszystkiego (iternet) uzywam linuxa
a win to tylko do zabawy :-)

--
/
       Nie czytaj tego, tylko sie meczysz. Przeciez i tak umrzesz.