Re: nowy dysk, stary komp

Autor: Wojtek Frabinski (wojtekfr_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 04 Jul 2000 - 20:34:12 MET DST

On Tue, 04 Jul 2000 14:41:17 GMT, "Leszek Ciszewski"
<leszekc_at_alpha.net.pl> wrote:

>Moim nieskromnym -- nie miał.
>
>Najlepiej uczynisz -- znowu moim nieskromnym -- podłączając go (dysk, nie
>faceta) na próbę. :)
I tak zrobiłem. Zgodził się przyjąć z powrotem jakby co.
Oczywiście bez problemów sę nie obyło. Najpierw wsadziłem dysk do
nowszego kompa (stary nawet nie mał flopa) i założyłem partycje
podstawową 3 GB, fat32
Po przełożeniu do statrego kompa, zamiast startu było "No ROM BASIC.
system halted". Pomogło dopiero podłączenie flopa, wystartowanie z
dyskietki MSDOSA 6.2 (!!) i założenie na nowo pierwszej partycji fat16
2 GB jego fdiskiem. Drugą partycje już założyłem w nowym kompie na
fat32. Teraz działa, ale nie wiem co będzie jak pozmieniam układ
partycji i fata 16>32. Może to ktoś wyjaśnić?

--
Wojtek Frabinski
wojtekfr_at_alpha.net.pl