Re: Karta sieciowa na Via Apollo Pro 133A - zre sie ??

Autor: Piotr Traczykowski (ptracz_at_ippt.gov.pl)
Data: Wed 05 Jul 2000 - 21:32:02 MET DST

Użytkownik "Roman Sąsiada" <katoda_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:> Nie, to jednak nie to. Niezaleznie czy z half, czy z fullduplexem
> transfer jest na poziomie 2o kb/s. Juz kombinowalem tez z ustawieniami
> switcha (3Com SuperStack II 1100), wymuszajac na nim full duplex na
> porcie, do ktorego jestem przylaczony, ale efekt byl zerowy.
((

A moze karta jest walnieta ? Sprobuj ja przelozyc do tego drugiego komputera, moze cos siedzi na tym samym IRQ ? Moze masz jakis "sprytny" program antywirusowy, ktry filtruje pakiety ?

 Piotr Traczykowski
 Ph.D. Student
 Institute of Fundamental Technological Research
 Polish Academy of Sciences