Re: TP SA-moje pytanie i oficjalna odpowiedz.

Autor: Tomasz Kurzacz (kurzacz_at_it.com.pl)
Data: Tue 04 Jul 2000 - 09:34:11 MET DST

> nie
> (ciap)
> bo kilu debili zadecydowało że będziemy w UE i już bez względu czy Naród
> tego chce czy nie...
> (tak samo jak z karą śmierci )

Polska nie byla druga Japonia jeszcze zanim tych kilku debili zdecydowalo,
ze...
50-letnie rzady ugrupowania, ktore nie musialo nic robic, zeby zostac u
wladzy (bo nie bylo wolnych wyborow) moglo sobie bimbac na caly Narod (moze
pamietasz: "rzzad sie sam wyzywi", a jak nie, zapytaj mame).

> Mimo to pozdrawiam
> Włodek
> P.S.
> najbardziej załamują mnie ludzie przyczepiający sobie na 125p nalepki w
> kolorze niebieskin z 12 gwiazdkami... to tak jakby prosili o kolejne
> podwyżki cen paliwa ...
> WW

Fakt, w calej Unii ceny paliwa oscyluja w okolicach 1 USD. Ale mimo to
jestem za, bo wiele innych towarow powinno staniec (bo obecnie sa cla), np.
komputery, telewizory, aparaty, telefony, itp., itd. Rolnicy tez powinni byc
zadowoleni, bo ci, co zostana w branzy dostana doplaty.
TK.