Re: TP SA-moje pytanie i oficjalna odpowiedz.

Autor: Włodek Wojtiuk (wojwlo_at_kki.net.pl)
Data: Mon 03 Jul 2000 - 22:06:10 MET DST

The EaGle napisał(a) w wiadomości: ...
(ciap)
>Tez sie czesto zastanawiam nad nasza gospodarka i pytam dlaczego Polska
nie
>jest
>druga Japonia albo USA ?
(ciap)
bo kilu debili zadecydowało że będziemy w UE i już bez względu czy Naród
tego chce czy nie...
(tak samo jak z karą śmierci )

Mimo to pozdrawiam
Włodek
P.S.
najbardziej załamują mnie ludzie przyczepiający sobie na 125p nalepki w
kolorze niebieskin z 12 gwiazdkami... to tak jakby prosili o kolejne
podwyżki cen paliwa ...
WW