Re: Klawiatura

Autor: Michal Talaga (michal.talaga_at_bcc.com.pl)
Data: Tue 04 Jul 2000 - 09:27:40 MET DST

> Kiedys uzywalem czegos takiego przez kilka chwil - nie da sie pracowac
:-(((

A ja taka mam. Da sie przyzwyczaic ;). Z miejsca odradzam jednak zakup BTC.
Kiedys mialem taka 2 czesciowa i to g..o nie mialo zadnych
zatrzaskow/zaczepow i ciagle sie rozchodzilo na rozne strony swiata.
Ogolnie nie sa zle, ale 2 raz bym nie kupil :( Za duzo roznych standardow.
Jesli juz chcesz kupic, to zwroc uwage na 2 sprawy:
1) Umiejscowienie 6 klawiszy (insert,del,end...) Powinny byc po prawej
stronie na wysokosci backspace, ja niestety nie zwrocilem uwagi i mam gdzies
do gory obok f12 :(
2) Fajnie jest miec strzaleczki z 2 stron, ale dobrze, jesli te po prawej sa
umieszczone w normalnym miejscu czyli jest przerwa miedzy nimi, a glowna
klawiatura i klawiatura numeryczna.

Te cechy sprawia, ze latwiej ci bedzie przerzucic sie ze zwyklej klawiatury
na ergonomiczna (i spowrotem ;)

--
Michal
UIN 3166190