Odp: Czy ktos juz widzial i815?

Autor: Drookash (byczektom_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 01 Jul 2000 - 13:47:51 MET DST

Użytkownik Grzegorz Sawicki <gsawicki_at_shell.mt.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:8jihka.nk.1_at_grzegorz.sawicki.pl...

> Niech ktos kto widzial juz to cudo w sklepach lub hurtowniach poda
> jakies ceny bo u mnie w Bydgoszczy jeszcze nic nie wiedza (ani w
> sklepach ani w hurtowniach).
LOL z Bydgoszczy jestes wiec sie dogadac musimy, bo ja tez jej szukam.
Zastanawiam sie jednak czy czasami nie poczekac az SE z SoftMenu III
powstanie.
Jak ja zanjde to dam znac. Jezeli masz jakies adresy lub te-fony to pliz na
priva podeslij.

Kilka pytek:
1. Czy win startuje szybciej niz na BX ? (podobno na i820 startuje
szybciej).
2. Jakie czestotliwosci FSB od 66 do 100 ? (Chodzi o starego celka i
overclock).
3. Czy SoftMenu II jest mocno ograniczone w porównaniu do III ?

THX.

--
Pozdroofka :)
- = - = -