Re: Czy ktos juz widzial i815?

Autor: Jop (jop_at_hot.pl)
Data: Sat 01 Jul 2000 - 14:38:33 MET DST

"Drookash" <byczektom_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> Użytkownik Grzegorz Sawicki <gsawicki_at_shell.mt.pl> w wiadomooci do grup
> dyskusyjnych napisał:8jihka.nk.1_at_grzegorz.sawicki.pl...

> LOL z Bydgoszczy jestes wiec sie dogadac musimy, bo ja tez jej szukam.
A ja z Gdańska ;)

> Zastanawiam sie jednak czy czasami nie poczekac az SE z SoftMenu III
> powstanie.
Coś przebąkiwał znajomy o co najmniej 3 miesiącach do partii próbnej(z
której na pewno skorzystam) - mogą być jednak opóźnienia
poza tym np. z waszych maili wnioskuje że SL6 nie ma jeszcze oficjalnie w
Polsce a ja brałem ją 23 zeszłego miesiąca, więc sobie też coś doliczcie
zanim trafi do sklepu.

> Jak ja zanjde to dam znac. Jezeli masz jakies adresy lub te-fony to pliz
na
> priva podeslij.
>

> Kilka pytek:
> 1. Czy win startuje szybciej niz na BX ? (podobno na i820 startuje
> szybciej).
Startuje może trochę szybciej(nie musi się Highpoint(jak na be6-2)
instalować). Pozatym ta płyta ma inny ton sygnału pikania - moim zdaniem
ładniejszy ;))) aka i testowanie ramu jest b szybkie (mam 256 więc to trochę
trwało(1,2 sek ale zawsze))
ale co fajne to dali diodę na płycie i wiesz kiedy jest na niej napięcie -
zawsze zapominałem wyłącza ć kompa z kontaktu przed grzebaniem na płycie...

> 2. Jakie czestotliwosci FSB od 66 do 100 ? (Chodzi o starego celka i
> overclock).
66,68,70,72,75,77,83,90 i100 - clerka to żal do niej ładować..... aha SE6 ma
te same częstotliwości.

> 3. Czy SoftMenu II jest mocno ograniczone w porównaniu do III ?
no max to 153 a skoki są co 3-5 mhz - nie jestem jednak maniakiem dodającym
1mhz kosztem stabilności...

--
Pozdrowienia
Jop