Re: Czy ktos juz widzial i815?

Autor: Grzegorz Sawicki (gsawicki_at_shell.mt.pl)
Data: Fri 21 Jul 2000 - 23:13:57 MET DST

On Sat, 01 Jul 2000 11:47:51 GMT, "Drookash"
<byczektom_at_poczta.onet.pl> wrote:

>Użytkownik Grzegorz Sawicki <gsawicki_at_shell.mt.pl> w wiadomooci do grup
>dyskusyjnych napisał:8jihka.nk.1_at_grzegorz.sawicki.pl...

>LOL z Bydgoszczy jestes wiec sie dogadac musimy, bo ja tez jej szukam.
>Zastanawiam sie jednak czy czasami nie poczekac az SE z SoftMenu III
>powstanie.
>Jak ja zanjde to dam znac. Jezeli masz jakies adresy lub te-fony to pliz na
>priva podeslij.

Juz wiem jaka kupie. Prawdopodobnie MSI na 815e. Czytalem test na toms
hardware i dobrze wypadla. Tylko mnie troche martwi, ze ASUS P3B-F
wygral w prawie wszystkich testach z innymi plytami na 815. Ale to
bylo na magistrali 133, a na innych moze byc juz inaczej. Zreszta moja
plyta i tak sie do ASUSA nie umywa (nie zeby byla jakas strasznie
syfna, ale do demonow pradkosci nie nalezy, mimo ze w jednym z testow
wyprzedzila nawet MSI BX Master'a), wiec MSI i tak pewnie bedzie
lepsza/szybsza.
A jest nawet mozliwosc, ze bede mial po cenach hurtowych te plyty
(albo i nawet nizszych).

--
Grzegorz Sawicki
       gsawicki_at_shell.mt.pl