Re: ATREND 6230 - nieudany upgrade BIOS

Autor: Zmechu (zmechu_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 30 Jun 2000 - 09:16:57 MET DST

>Co bylo nie tak, dlaczego plytka nie wystartowala z nowym BIOSEM.
>Aha ,przy tym zlym BIOS-ie wyswietlal sie komunikat "BIOS checksum
>error ..." - dlaczego skoro nie bylo zadnego komunikatu o bledzie
>podczas aktualizacji ?.

IMHO może byc toi skutkiem błędow przy transmisji pliku. Plik BIOS-u
ma swoją sumę kontrolną, podczas aktualizacji program porównuje
wyliczoną z oryginalną i albo jest OK albo wyskakuje błąd sumy
kontrolnej

>Moze to wina samego programu do upgradu, aktualizacje robilem
programem
>awdflash.exe v. 6.21 (tak samo jak wczesniejsza tzn. z BIOSEM 1.0.4),
>mam jeszcze dwie wersje nowsze 7.11 i 7.64A moze trzeba uzyc wlasnie
>ktorejs z tych wersjii ???
Może. Producent zazwyczaj sugeruje krótego flasha powinno się używać.
Jezeli nie to należy użyć najnowszego, lub ..Uniflasha :-)

Pozdrawiam
Artur

--
12MB softu do BIOSów: www.interlink.pl/bios/ <-przeważnie nie działa