Re: crack (dlugie) ....

Autor: Mariusz (mariusz_at_cz.onet.pl)
Data: Fri 30 Jun 2000 - 09:19:28 MET DST

>Wiem tylko tyle, że płyty CD nie mogę skopiować do publicznego odtwarzania,
>natomiast mogę sobie legalnie przenieść po kilka utworów z płyt jakie
zakupiłem
>i nagrać własny mix do słuchania np. w podróży na rowerze czy w
samochodzie.
>Zgadza się?

Nie zgadza się " Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie, wypożyczanie,
nadawanie i publiczne odtwarzanie bez zezwolenia zabronione." Warnere Music
Poland, ZAIKS/BIEM
Skoro nie masz żadnej plytki to ci zacytowałem z pierwszej lepszej płytki
audio którą miałem pod ręką.

(ciach o kulturze)

>A co to ma do rzeczy? Kto powiedział że każdy musi mieć Office lub
Windows???

Ma. Nikt nie powiedział. Ale to jest tylko przykład. Inne programy są w tej
samej cenie. Najłatwiej gadać o piractwie idąc do sklepu i kupując program
za 1/10 wypłaty, gorzej jak taki program trzeba kupić za1 -10 wypłat,
prawda?